Groepstraining

TRAINING

Bij PassievolVitaal geven wij small group trainingen (max. 8 personen) en personal training in de natuur. Wij helpen mensen op weg naar een fijn en energiek leven. Wij merken altijd dat de klanten graag met elkaar optrekken en er ontstaan leuke contacten tijdens de groepslessen.

Hoe ziet een training eruit?

WARMING-UP

Gerichte oefeningen om de spieren goed warm te maken. Denk hierbij aan conditie en oefeningen zonder gewichten.

4abf7f20-bb8b-4d4b-a90b-73efb1201e9d.jpg

CHALLENGE

Elke maand is er een challenge. Deze bestaat uit een oefening. Het kan zijn dat je de oefening zo vaak mogelijk moet herhalen in 1 minuut of zo snel mogelijk moet zijn. Het gaat er hierom dat je je eigen record elke week probeert te verbeteren. Wij houden alles nauwkeurig bij.

KERN 1

Specifieke oefeningen uitvoeren, op eigen tempo. Denk aan circuits of een amrap. Hier maken we ook gebruik van materialen (kettlebells/elastieken enz.)

KERN 2

De nieuwe oefeningen toepassen in combinatie met al reeds geleerde oefeningen. Dit gebeurt meestal in groepen/tweetallen. Hier zit vaak meer vaart in.

f9efeac8-d5be-4190-ab09-017961c8f5c2.jpg
b28f3838-72df-41b0-b89d-3386f75b7001.jpg

COOLING DOWN

Bij warme dagen sluiten we af met een cooling-down. Hier rekken we de spieren nog even op. Bij de koude dagen lopen we nog een stukje uit zodat de hartslag iets kan zakken.

Benieuwd geworden hoe zo'n training aanvoelt? Vraag hieronder jouw proefles aan!